Strategija i Akcioni plan za razvoj multisenzornog turističkog proizvoda, prikazani su danas na regionalnoj konferenciji u Kragujevcu.

Prisutnima je predstavljen i potencijal gastronomske ponude Šumadije i Pomoravlja. Konferencija je organizovana u okviru projekta „Građenje brenda Adrion u turizmu: zadovoljenje svih pet čula“.

Jedan od ciljeva ove konferencije je pokretanje diskusije o strateškom i akcionom planu, kojima se turistima daje prilika da, kroz svih pet čula, dožive turističku ponudu.

Jačanje, zaštita i promovisanje tradicionalne kuhinje Šumadije i Pomoravlja, kao brenda, bila je jedna od tema ove konferencije.

Predstavljena su Strategija i akcioni plan za razvoj multisenzornog turističkog proizvoda.

Osnivanjem Gastro-centra Šumadije i Pomoravlja, omogućiće se praćenje najnovijih trendova u gastronomiji i osposobljavanje kadrova, za rad u savremenim uslovima, kao i razvoj i unapređenje gastronomske ponude regiona.

Gastro centar bio bi podrška razvoju brenda lokalnih proizvođača hrane, promocija i pomoć pri plasiranju proizvoda.

Projekat se finansira iz fondova Evropske unije, u okviru ADRION Jadransko – Jonskog programa i obuhvata devet partnerskih organizacija, iz osam zemalja, među kojima je i Srbija.

U fokusu projekta je stvaranje održivog razvojnog modela turističkog sektora, sa visoko-kvalitetnom turističkom ponudom i uslugama, zasnovanom na inovativnosti.

Izveštava novinarka Zorica Savić Ranković